Початкова освіта - найважливіша ланка
навчання та розвитку дитини, адже саме на цьому етапі закладаються основи
знань, соціальних вмінь, бажання виконувати певну роль у суспільстві, риси
особистості, значущі для усього подальшого життя. Саме в початковій школі діти
здобувають свій перший досвід самостійності, у них формуються почуття
відповідальності за свої вчинки, відбувається усвідомлення себе, інших, своєї
цінності, місця в суспільстві. Мотиваційна складова є
рушійною силою поведінки дитини і визначає подальший її шлях розвитку та
становлення в умовах провідної діяльності - учіння. Мотивація - це сукупність факторів (усі мотиви, потреби, стимули,
ситуативні чинники), які спонукають поведінку й активність особистості. Звідси,
мотиваційна готовність
до навчання - це сукупність
різного роду мотивів, потреб, стимулів, які формують у дитини певну систему
поведінки, дій, вчинків, що спрямовані на оволодіння учбовою діяльністю та
прийняття соціальної ролі, її належне виконання. Спочатку, в першачків, виникає
бажання навчатись лише з огляду на використання атрибутів шкільного життя:
власний ранець, зошит, інше шкільне приладдя. Лише з часом така потреба
переростає у пізнавальну, тобто дитина переорієнтовується на процес здобуття
знань.
Взяти участь в анкетуванні можна, перейшовши за посиланням нижче
Немає коментарів:
Дописати коментар