Труднощі в адаптації до навчання в школі
Виділяють три основні групи труднощів, з якими зустрічаються не готові до школи діти.
Перша група належить до системи стосунків і взаємодії з однолітками (невміння слухати товариша і стежити за його роботою, змістовно спілкуватися з однолітками, погоджувати з ними свої дії),
друга — до сфери спілкування з дорослим (нерозуміння запитань учителя, його особливої позиції, специфічності навчальних ситуацій і навчального спілкування),
третя — до сфери самосвідомості дитини (завищена оцінка своїх можливостей і здібностей, необ'єктивне ставлення до результатів своєї діяльності, неправильне сприйняття оцінок учителя).
* адекватне усвідомлення свого статусу в групі ровесників;
* правильні методи виховання в сім`ї;
* відсутність конфліктної ситуації в сім`ї;
* високий рівень освіти батьків;
* готовність до навчання в школі, шкільна зрілість;
* повна сім`я;
* задоволення від спілкування з дорослими;
* позитивний стиль ставлення до дітей з боку вихователя й учителя під час підготовчого періоду;
* позитивний стиль ставлення до дітей учителя першого класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар